• kortom bestel hier niet als je de drank de volgende dag nodig hebt, want ze kunnen het gewoon niet nakomen

    Zwakke punten
    slechte service en niet de beloftes nakomen

    Door alexander op 22 juni 2020 Reageer
  • Bij mijn bestelling bleek 1 fles niet op voorraad, terwijl de website aangaf dat deze wel op voorraad was. Aangegeven welke vervanging ik wilde. De bestelling is vervolgens enkele dagen vertraagd geweest en bleek uiteindelijk beschadigd, dus is automatisch retour drankgigant gegaan. De bestelling is nadat deze terug binnen was bij drankgigant opnieuw verzonden, helaas zonder overleg zonder de vervangende fles (!) en ook zonder de origineel gewenste fles. Ook bleken er 3 flessen foutief geleverd! Je pakt toch niet een fles die er een beetje op lijkt?! Na een aanbod te hebben afgeslagen om de eerste 2 flessen voor half geld over te nemen (wat moet ik daarmee, ik wil mijn bestelde flessen), moest ik eerst de 2 flessen retourneren en zelf de verzendkosten voorschieten. Het gaat om 16 euro totaal, waar hebben we het over. Een beetje servicegerichte winkel zorgt direct voor opsturen, zeker na alle vertraging en fouten. Nu zit ik voorlopig nog in thuisquarantaine dus retourneren is op dit moment ontzettend lastig voor mij. Communicatie verloopt ook niet al te snel maar vooruit dat is op dit moment te vergeven. Incorrecte voorraad, incomplete en foutieve leveringen dan weer niet. Uiteindelijk heb ik voor de eerste 2 flessen 8 euro extra moeten betalen, dat probeerden ze bij de 3e verkeerde fles ook maar toen werd ik een beetje neidig en hebben ze die uiteindelijk gratis nagestuurd. Het hele verloop hiervan was ook lastig omdat klantenservice mijn laatste mail niet eens leest laat staan de voorgeschiedenis. Conclusie: winkel zadelt klant op met alle problemen. Geen goede service dus. Doorlooptijd tot bestelling (-1 fles en +3 verkeerde flessen en +8 euro extra kosten) in huis: meer dan een maand.

    Zwakke punten
    Winkel denkt niet mee met klant. Klantenservice leest de mail waarop de antwoorden niet eens, laat staan de voorgeschiedenis.

    Door Saskia op 9 juni 2020 Reageer
  • Helaas mindere ervaring met Drankgigant. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. We hebben een bestelling geplaatst en deze is best snel maar verkeerd geleverd. Niet het juiste product is geleverd. Daarom wil ik ze bellen maar krijg een wachtrij met een bandje en de verbinding wordt verbroken. Per mail ook geen reactie.

    Zwakke punten
    niet bereikbaar

    Door Marja op 20 mei 2020 Reageer
  • kreeg mijn fles cognac geleverd met een kapotte seal. Bellen met klantenservice heeft geen zin, je wordt er automatische uitgegooid als je de eerstvolgende wachtende bent. Ze mogen misschien een groot assortiment hebben, hun service is bar en bar slecht! Absolute afrader.. wees gewaarschuwd!

    Sterke punten
    niet

    Zwakke punten
    slechte service, seal bleek gebroken bij ontvangst, onbereikbare klantenservice

    Door abc op 14 mei 2020 Reageer
  • Een webwinkel kan je pas echt beoordelen op het moment dat er iets mis is aan je bestelling en je de service moet aanspreken. Hierin is Drankgigant echt waardeloos. Bij een grotere bestelling is er een bedorven product geleverd (orochatta) en bij aanspreken van de service werd er direct gereageerd dat dit wel moest liggen aan hoe de fles 9 maanden bewaard was.... --> wij hebben nooit problemen met bewaren. ook niet bij de overige 2 flessen orochatta uit dezelfde bestelling. Anyhow, drankdozijn is geenzins voornemens om 15,- te vergoeden voor de fles (uit een bestelling van 300,-). Veelzeggend over de service van dit bedrijf. Advies is wegblijven dus!!

    Zwakke punten
    Slechte service Inferieure kwaliteit Willen alleen geld verdienen

    Door Ronald op 19 april 2020 Reageer
  • Voor meer dan 330 euro aan drank besteld. 1 flesje van ca. 35 piek was helaas bedorven port (ik heb de nodige ervaring en weet echt wanneer port bedorven is). Hup de gootsteen ermee in. Kan voorkomen, het is tenslotte een natuurproduct. Het gaat er vervolgens om wat je als bedrijf hiermee doet. Na onnodige standaard teksten van de helpdesk en omtrekkende bewegingen zonder antwoord te geven op mijn vraag "Beste Drankgigant, wat kunnen jullie voor mij hierin betekenen?", is het hoge woord eruit: "Beste klant, wij kunnen HELEMAAL NIKS voor u betekenen." Nou weten wij dat ook weer, dat het voor iedereen maar duidelijk mag zijn: Drankgigant kan HELEMAAL NIKS in een dergelijk geval betekenen. Tip: ga in het vervolg naar een plaatselijke slijter met hart voor de zaak, het product en de klant en laat deze Drankgigant HELEMAAL LINKS liggen.

    Sterke punten
    snelle levering

    Zwakke punten
    klantenservice, aftersales, service, communicatie, goedkoop is duurkoop, bedorven waar

    Door Zeus op 30 december 2019 Reageer
  • Service - Review over Drankdozijn

    Al jaren een goede klant van drankdozijn. Maar nu valt de service me erg tegen. Na een telefonisch verzoek om extra flessen te mogen bestellen ivm een proeverij volgende week donderdag kon dit niet worden ingewilligd. erg flauw en weinig empathie, hetgeen ik van drankdozijn niet gewend ben. Mijn advies aan mijn vrienden van de whiskyclub, gewoon bestellen bij de concurrent. Wel iets duurder, maar na een telefoontje voor dezelfde prijs toch 4 flessen kunnen bestellen. Erg jammer drankdozijn. Zijn we van jullie niet gewend. Hiermee raken jullie veel klanten kwijt.

    Door Guus op 7 november 2019 Reageer
  • Online flessen besteld en helaas kwam na 2 dagen het antwoord dat ofwel jaargangen er niet waren ofwel de fles geheel op was en een alternatief werd voorgesteld. Irritant als je besteld en vooruitbetaald hebt . Refund enkele dagen afgewikkeld, had liever de flessen ontvangen, desnoods enige tijd later met een nabestelling.

    Sterke punten
    Goed arrangement met aparte wijnen, vermits ze er ziin

    Zwakke punten
    Voorraad en site blijkt totaal niet actueel te zijn

    Door Sanders op 24 september 2019 Reageer
  • had een bestelling van proefpakket gedaan, a 49 euro dat zonder verzendkosen geleverd zou worden. Echter na ontvangst mijn creditcard afsvhrijving bekeken en daar was een hogerbedrag afgeschreven. In het pakket zaten bovendien 2 flessen minder in dan het beloofde aantal . Bovendien was de eerste fles die ik opende ZO SLECHTE KWALITEIT dat ik misschien blij moet zijn met minder gelerde aantal . Na proberen klacht iin te dienen.( erg moeilijk) slechte oplossing en geen geld terug. OPLICHTERS dus, zoals iemand anders ook al constateerde

    Sterke punten
    geen; rotzooi wijnen

    Zwakke punten
    oplichters

    Door troelkat henk op 18 september 2019 Reageer
  • 448 8660 - Review over Slijterij Leiden

    And then once you reach this page, you scroll down for the bottom. With a lots of items -- from baby clothes for brand new parent sto RVs with the recently retired -- it.... craigs list apartment search Whether you're offering business services or trying to trade a car, success on Craigslist often depends besides on one quality ad, however some of them. Select the county or area the place that the product, service or event is positioned.

    Sterke punten
    And then once you reach this page, you scroll down for the bottom. With a lots of items -- from baby clothes for brand new parent sto RVs with the recently retired -- it.... craigs list apartment search Whether you're offering business services or trying to trade a car, success on Craigslist often depends besides on one quality ad, however some of them. Select the county or area the place that the product, service or event is positioned.

    Zwakke punten
    And then once you reach this page, you scroll down for the bottom. With a lots of items -- from baby clothes for brand new parent sto RVs with the recently retired -- it.... craigs list apartment search Whether you're offering business services or trying to trade a car, success on Craigslist often depends besides on one quality ad, however some of them. Select the county or area the place that the product, service or event is positioned.

    Door Maybelle op 30 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wijn beneden alle peil, aanbiedingen zijn geen aanbiedingen - een beetje google leert dat dezelfde wijn vaak ergens anders voor minder te krijgen is. Na iets gekocht te hebben , kom je er ook echt nooit meer van af: bellen, vast en mobiel, email, post - je wordt er knettergek van. Ook boos worden helpt niet, ze gaan gewoon door.

    Sterke punten
    niets

    Zwakke punten
    slechte wijn, vallen mensen lastig, stalkers

    Door ER op 20 juni 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • bestelling - Review over Wijnvoordeel

    Site bijzonder klantonvriendelijk. Bij de bestelling loopt site wederom vast wanneer je een keuze maakt op welke wijze je wilt betalen. Per email melding gemaakt bij wijnvoordeel maar geen enkele reactie. Met andere woorden niet doen.

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    online kunnen bestellen/betalen

    Door van der Werf op 23 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In januarie een bestelling gedaan voor een wijnpakket,nooit ontvangen,diverse keren klacht ingediend via telefoon,mail en facebook,telefonisch niet te bereiken!,op de mails geen enkele reactie,via facebook van alles belooft maar er gebeurt niets,giordano belde mij een keer of ik nog interesse had in een aanbieding!!!!!,bovenstaande weer aangekaart,van alles belooft maar weer geen enkele reactie,ik heb het helemaal gehad met giordano,onbetoubaar,komt hun beloftes niet na!!!

    Sterke punten
    van alles beloven!

    Zwakke punten
    geen enkele belofte nakomen,slechte communicatie!

    Door rein kolijn op 16 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb in januari 2019 een pakket betaald van 49 euro , deze is nooit geleverd en ik heb het geld nooit terug gehad! Heel vaak geprobeerd contact te krijgen ,na maanden heel vaak contact te hebben gezocht, kreeg ik eindelijk via Messenger contact . veel beloftes gedaan , maar die werden totaal niet nagekomen , Ik zou mijn geld terug krijgen maar dat hebben ze tot u toe niet gedaan ( 10 mei 2019 ) OPLICHTERS ZIJN DIT !!!

    Sterke punten
    De boel bedriegen !

    Zwakke punten
    Communicatie!

    Door Krista kolij op 10 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 3 flessen drank besteld, waarvan 1 niet op voorraad. De levering zou 1 week uitgesteld worden. De ene fles blijkt niet meer aangekocht te worden en krijg vervolgens melding dat de hele bestelling geannuleerd wordt. Omdat ik toch de andere 2 flessen wil ontvangen, stellen ze een alternatief voor voor de ontbrekende fles. Na één maand wacht ik echter nog altijd op mijn 3 flessen !

    Zwakke punten
    Houden hun woord niet.

    Door Tve op 20 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ik heb een kwartaal abonnement als een cadeau gekregen en was enthousiast

    Sterke punten
    uitstraling, bezorging was goed, ik werd erg vriendelijk geholpen

    Zwakke punten
    20 ml is net te weinig als je met een vriend wil proeven dan kom je net 10 ml tekort, de prijzen van de whisky's zijn behoorlijk aan de prijs

    Door Harry op 7 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Via BOL.COM bij de Tastingcollection besteld. Geld betaald maar nooit iets ontvangen en ook geen reacties op herhaaldelijke pogingen om uitleg. Waardeloos bedrijf. Wij adviseren en nooit iets te bestellen en BOL zou ze met grote spoed van hun website moeten verwijderen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel

    Door Suruceanu op 30 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Amstel Bright is heerlijk fris biertje dat perfect voor de zomer is. Drink een Brightje met een partje limoen en dit is echt genieten. Meer informatie: www.amstel-bright.nl

    Sterke punten
    fris en snel drinkbaar

    Zwakke punten
    Niet geschikt voor de winter

    Door Remco Verhaa op 8 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • k was jaren een goede klant tot dat een wijn die ik al lang van hun betrek en altijd dezelfde prijs plotseling € 2 per fles duurder werd. ( zelfde wijn en jaartal) nl de vina decana. Op vragen hierover krijg ik geen antwoord. STOP ER DUS MEE. waaschijnlijk hebben ze een dom call center ingeschakeld

    Door G.C. van A op 31 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Tevreden - Review over MetDrank.nl

    Zondag besteld vanaf mijn iPhone. Wat de macro en Sligro niet kunnen leveren kon bij jullie wel. Alle lof en zeker ook voor de snelle levering Via de website besteld en in een dag geleverd.

    Sterke punten
    Makkelijk bereikbaar en snel besteld

    Zwakke punten
    Moet nog blijken bij een vervolg

    Door Keith Anita op 30 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Service - Review over MetDrank.nl

    Goede service, prettig telefonisch contact met de winkel.

    Sterke punten
    zie boven

    Door Els Jansens op 3 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 1ste keer dat ik bij de Gouden Ton bestel en helaas geen positief gevoel eraan over gehouden. Binnen de zichttermijn blijkt de helft van de bestelling in prijs te zijn gedaald. Een mailtje eraan gewaagd omdat dit toch wel lullig is, zeker bij een 1ste bestelling, echter is men van mening dat het spijtig is maar helaas. Het kan wel eens voorkomen dat een prijs daalt. Een korting op de volgende bestelling wordt wel aangeboden maar hiervan zeg ik, spijtig maar genoeg andere wijnspecialisten om te shoppen.

    Sterke punten
    Nog niet ervaren.

    Zwakke punten
    Klantgerichtheid

    Door Frans op 18 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij mijn bestelling was helaas het verkeerde product opgestuurd. Kan gebeuren. Nadat ik dit gemeld had, heeft Hopt mij het goede product direct toegestuurd. Uitstekende service dus.

    Door Marco op 8 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wanneer er door hun systeem een fout word gemaakt met het adres en pakket niet bezorgd kan worden, word er van de klant verwacht dat deze 2x verzendkosten (die overigens al aan de hoge kant zijn) betaald. En na een klacht word het niet serieus opgepakt en niet het volledige bedrag teruggestort! Ik heb ze de kans gegeven deze fout te herstellen, maar nu zijn ze een klant kwijt.

    Sterke punten
    Geen

    Door Nick op 6 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vreselijke service, zogenaamd was ik niet thuis waardoor het weer mee is genomen naar het depot. Ik was er gewoon en heb geen gemiste oproep gehad. Waardoor ik dus geen drank had! Gebeld met de klantenservice, kon ons niet verteld worden waar de drank was (het was 13:00 smiddags) waar we het nog zelf zouden kunnen ophalen. Vervolgens kon er niet gekeken worden waar we die wijn wel konden krijgen in een gall&gall in utrecht en omstreken. Ik bestel nooit meer hier.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Door JR op 30 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.