Mijn bestelling zou binnen twee werkdagen worden geleverd. Toen ik na een week aangaf de aankoop te willen ontbinden, werd dat geweigerd. Nu, drie weken later, heb ik nog steeds niets ontvangen en ook mijn geld niet terug.
Grote bestelling gedaan bij dit bedrijf vervolgens krijg ik na 17 uur niet ervoor zodat er nog iets geregeld kan worden nee... erna krijg het volgende:
Bedankt voor uw bestelling. Deze is in goede orde bij ons binnengekomen, maar helaas is de 1x Legendario Ronsse 70 cl. uitverkocht.
Morgen weten we meer over de levertijd. Onze leverancier is momenteel namelijk telefonisch onbereikbaar. Zodra bekend, wordt dit morgen per mail aan u teruggekoppeld.
Het is niet mogelijk om in delen te verzenden.
Ik snel terug gemaild van nou joh laat die maar zitten stuur de rest maar op ivm ik het voor een feestje graag de volgende dag in huis wilde hebben, geen reactie gehad pas de volgende dag weer... besloten om de order te annuleren en gaan wel naar iemand anders jesus wat een slechte service... totaal geen meedenken...
Ook meteen (Het is niet mogelijk om in delen te verzenden.
) ipv goh wij kunnen u deze oplossing aanbieden. Ik bestel hier nooit meer...
Verkeerd pakket geleverd, totaal anders dan besteld. Omruilen kan pas nadat ik mijn pakket teruggestuurd heb. Klantenservice is verschrikkelijk slecht!
I ordered an item as a Christmas Gift on 23rd December with guaranteed next-day delivery. It is now 4th January and the item has not been received and I have no tracking information. I have contacted DrankGigant directly and they refuse to offer any kind of assistance. I have now raised a dispute with Paypal. Disgusting company.
Na bericht versturen krijg ik een mail dat 1 van de producten niet door hun te leveren is. Aangegeven dat dat de reden was bestelling en de rest van bestelling dan ook niet wil. Dat kan niet meer en moet u dus bezorg en retour kosten betalen omdat zij 1 hun website niet fatsoenlijk bijhouden en 2 niet even contact opnemen als ze een deel van bestelling toch niet hebben.
Had in juli 2020 twee doosjes wijn besteld en deze met Paypal betaald. Bedrag was keurig van mijn Paypal rekening afgeschreven. Dagenlang zitten wachten en meerdere keren telefonisch contact gehad over de levering. Wij voordeel claimde dat de betaling door Paypal niet was ontvangen. Uiteindelijk de bestelling ontvangen nadat betaling toch was aangetroffen. Een negatief review met uitgebreide beschrijving van mijn ervaringen op trust pilot geplaatst. Nu ruim een jaar later kont wijnvoordeel weer in de lucht met het oude verhaal dat de Paypal betaling in 2929 nooit was ontvangen. Opnieuw in mijn Paypal administratie gedoken om het betalingsbewijs en de afboeking te zoeken. Deze opnieuw met een zure mail naar Wijnvoordeel gestuurd. Ben benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen. Ik heb Wijnvoordeel als leverancier geroyeerd. Kan me niet voorstellen dat de ze bestelling in juli 2020 verzonden kon worden zonder ontvangst van mijn betaling.
Op 5 augustus een fles DaHomey besteld en betaald. Ik wilde de fles graag ophalen, daarvoor moest je bellen. Gebeld en het bleek dat het product voorlopig niet leverbaar was. Dat stond en staat niet op de site! Twee dagen later kreeg ik een certificaat. Een paar weken later nog maar eens gebeld; nog steeds leveringsproblemen.
De afspraak met de medisch specialist die ik de fles wilde schenken heb ik verzet naar eind september. Toen bleek de whisky nog niet leverbaar, mogelijk pas november of december! Het telefoongesprek verliep hoogst onaangenaam; dhr. Legters gaf geen enkele blijk van klantvriendelijkheid. Toen ik aangaf dat ik mijn geld terug wilde, was de enig zekere manier om in persoon bij hem thuis het certificaat (volgens Legters een wettig betaalmiddel..) in te ruilen voor de aankoopprijs.
Zwakke punten Klantonvriendelijk, afspraken niet nakomen en gebrek aan transparantie inzake de levering.
After 2 years sends incasso bureau with extra payment. I was called by the phone and offered wine with a discount. Never received anything. Never again from this company !!
Hoe kun je zulke bekroonde wijn voor weinig geld krijgen? Ik heb een idee: de wijn wordt eerst via de normale kanalen uitgezet maar het blijkt -vooral in restaurants- dat er vaak een slechte fles bij zit. Maximaal is dit voor jonge wijn 1 op de 24 slecht, bij oudere 1 op 12. De sommelier zal om problemen te voorkomen een andere wijn in zijn lijst opnemen. En zo resteert een overschot aan dergelijke wijn die voor weinig verkocht wordt.
Sterke punten hele goede etiketten met af en toe pareltjes
Zwakke punten onacceptabel aantal slechte flessen Geen zin om steeds te moeten reclameren Bovendien als zestiger die wijn drinkt sinds 1970 ben ik niet gediend van belerend commentaar
Ik heb zelden in mijn leven zulke slechte service ervaren.
Ik had een bestelling geplaatst bij Drankgigang.nl
Hiervan is een deel niet aangekomen. Daarbij is later gemeld dat er iets stuk of misgegaan was tijdens het transport.
Heel vervelend, want ik had op die bestelling gerekend. En pas een hele poos later hebben zij dat toegestuurd....
Dat deel van de bestelling is echter nooit aangekomen. Ik trof een briefje dat de bezorger was geweest. Mogelijk de bel niet gehoord...mogelijk is hij nooit met het pakket daar geweest...ik was in ieder geval thuis.
Normaliter wordt het of bij buren afgegeven of de volgende dag opnieuw aangeboden.
Dit keer niet. Nu ging het na 1 poging direct naar een afhaalpunt. Als ik iets wilde afhalen, had ik het niet online besteld...
Nog voordat ik het kon ophalen, moest ons hele gezing in quarantaine vanwege een positieve besmetting.
Na ongeveer een week werd er een bericht gestuurd dat het pakket teruggaat. Waarop Drankgigant doodleuk een e-mail stuurt dat ze nu bezorgkosten in rekening zullen brengen a 6,90 euro.
Daarop heb ik contact met ze opgenomen en de situatie toegelicht.
Met daarbij natuurlijk ook de verontwaardiging dat zij - buiten mijn schuld - in eerste instantie niet hebben geleverd wat ze beloven. En pas veel later de andere helft ook niet is aangekomen bij mij.
En in plaats van excuses, compenstatie, tegemoetkoming, of iets... ze ook gewoon kosten in rekening brengen.
Dit gaat m.i. ieder fatsoen te buiten.
Na veelvuldig contact gaan ze niet in op de kwestie, enkel dat het procedure is bezorskosten in rekneing te brengen.
Bijzonder...je levert niet, maakt geen excuses, maar brengt ook nog eens extra kosten in rekening.
Ik kan dan ook niemand aanraden om ooit een aankoop te doen hier. Bepaalde dingen zullen misschien iets goedkoper zijn dan een andere directe concurrent. Maar uiteindelijk kom je bedrogen uit, je spullen worden niet op tijd geleverd EN je bent duurder uit.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte service, te late en onvolledige levering, brengen extra (verzend)kosten in rekening, ondanks hun eigen fouten
Koop niks bij deze zaak zeer slechte klantenservice. Flessen die beschadigd zijn worden niet omgeruild . Dus als je hobby whisky verzamelen is verwacht dan niet dat ze deze omruilen. Ook komen ze je niet tegemoet. Flessen die niet te leveren zijn worden ook niet geblokkeerd op de web site dus geld retour maar omdat je dan onder de 150 euro komt wel verzendkosten er afhalen.
Sterke punten Geld uit je zak kloppen
Zwakke punten Klantenservice eigen totaal geen service
Afgelopen zondag via de site een verjaarsdagkado voor iemand uitgezocht en dit zou dinsdags worden bezorgd. Dit ook in het opmerkingenveld weergegeven en ook nog een email nagestuurd dat het dinsdag op de verjaardag bezorgd moet worden.
Maandag aan het eind van de dag ontvang ik pas een email dat het product niet meer op voorraad is en pas dinsdag weer binnenkomt. Dit stond niet vermeld op de site en ook nu nog staat het gewoon voorradig en dat het de volgende dag al bezorgd wordt. Geen excuses alleen de mededeling dat het alsnog bezorgd wordt als het product weer binnen is.
Door de late reactie van de klantenservice, die niet of nauwelijks bereikbaar zijn, kon ik ook niets anders meer tijdig laten bezorgen. Op mijn mail om opheldering ontvang ik verder ook geen enkele reactie. Uiteindelijk zelf maar weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice (half uur in de wacht gehangen) en de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggeeist. Dit duurt een dag of 5....
Mensen denk goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat, want je bent hier geen klant maar een nummer!!!
Gisteren een fles van 19,95 open gemaakt (Chamonix) en door de gootsteen gespoeld. De wijn uit 2015 had kurk en smaakte naar overjarige sherry. Snel nog een tweede fles opengemaakt, was ook niet te drinken. De wijn is gekocht in maart 2020 en daarom zegt Perfecte wijn dat ze niets kunnen doen; dan moet je de wijn binnen twee maanden na aankoop openmaken, en binnen zeven dagen na openmaken voor driekwart vol terug sturen...Met angst en beven ga ik de komende weken de andere vier flessen die ik nog heb, proberen....
Als je dit soort voorwaarden hanteert, is de service aan de klant wel heel minimaal. Ik ga er in ieder geval niets meer kopen.
De naam kan worden veranderd in niet-perfecte wijn.nl
24 december Whiskey besteld, en afgeleverd op een post.nl punt 101 km verderop. pakket retour afzender gegaan maar tot op heden geen geld terug. als je belt word er verteld dat ze je niet kunnen helpen en maar moet mailen, op de mail krijg je constant hetzelfdde antwoord. te belachelijk voor woorden, bespaar jezelf een hoop gedoe en bestel hier niet
Mijn bestelling bedroeg 30 flessen Martini en 2 flessen alcholvrije prosecco. Deze bestelling direct betaald met IDEAL. Dezelfde dag ontving ik een bevestiging dat de 30 flessen verstuurd zouden worden, maar ik zou een credit krijgen voor de overige 2 flessen want die waren niet voorradig. Ik heb meteen geantwoord dat ik dan graag een alternatief voor die twee flessen zou willen ontvangen, maar dat ik niet akkoord ging met een credit. Dit kon niet. De credit was al aangemaakt en daarom niet te wijzigen. Nogmaals aangegeven dat ik de bestelling graag in 1x geleverd wilde hebben, want anders zou ik voor die twee flessen bezorgkosten moeten betalen terwijl ik toch echt alles in 1 bestelling had geplaatst en daarmee ruim boven de 150 euro uitkwam en dus geen bezorgkosten hoefde te betalen. Dit kon niet. Het enige wat ze mij wilde aanbieden was een korting van 50% op de bezorgkosten van de twee flessen die zij niet geleverd hadden. Slechte service, gemiste kans want ik koop hier nooit meer!
Sterke punten Sorry, maar met z'n slechte service en klantvriendelijkheid zie ik de sterke punten niet meer.
Bestelling geplaatst en betaald. Bleek een fles whiskey niet meer leverbaar te zijn. Of ik deze fles wilde annuleren. Dit wilde ik niet, had hem niet voor niks besteld. Moest ik ineens 6,95 verzendkosten betalen. Zei toen dat het niet mijn keuze was om die fles niet te leveren maar moest en zou die verzendkosten betalen. Hele bestelling geannuleerd. Koop nooit meer bij hun. Heb bij drankdozijn hetzelfde meegemaakt, geen probleem, werd gewoon geleverd zonder verzendkosten.
Naast concurrerend (heel behoorlijke prijzen) een grote keuze aan dranken die je elders niet of na lang zoeken aantreft. Verzending boven â¬75 is gratis.
Heerlijke wijn en super snel
Review over Giordano WijnenWij worden altijd blij als onze zending wijn van Giordano Wijnen binnenkomt! Genieten en heerlijke wijn, super snelle levering en goede klantenservice
Sterke punten
Heerlijke wijn!
Zwakke punten
Niks, alles is perfect van prijs tot kwaliteitð
Geld kwijt, geen levering
Review over Drankgigant.nlMijn bestelling zou binnen twee werkdagen worden geleverd. Toen ik na een week aangaf de aankoop te willen ontbinden, werd dat geweigerd. Nu, drie weken later, heb ik nog steeds niets ontvangen en ook mijn geld niet terug.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geld kwijt, geen levering
Slechte service
Review over Drankgigant.nlGrote bestelling gedaan bij dit bedrijf vervolgens krijg ik na 17 uur niet ervoor zodat er nog iets geregeld kan worden nee... erna krijg het volgende:
Bedankt voor uw bestelling. Deze is in goede orde bij ons binnengekomen, maar helaas is de 1x Legendario Ronsse 70 cl. uitverkocht.
Morgen weten we meer over de levertijd. Onze leverancier is momenteel namelijk telefonisch onbereikbaar. Zodra bekend, wordt dit morgen per mail aan u teruggekoppeld.
Het is niet mogelijk om in delen te verzenden.
Ik snel terug gemaild van nou joh laat die maar zitten stuur de rest maar op ivm ik het voor een feestje graag de volgende dag in huis wilde hebben, geen reactie gehad pas de volgende dag weer... besloten om de order te annuleren en gaan wel naar iemand anders jesus wat een slechte service... totaal geen meedenken...
Ook meteen (Het is niet mogelijk om in delen te verzenden.
) ipv goh wij kunnen u deze oplossing aanbieden. Ik bestel hier nooit meer...
Sterke punten
Goeie prijzen
Zwakke punten
Klantenservice is zwaar jammer...
Leveren wijn over datum
Review over Drankgigant.nlWijn geleverd gehad over datum en oplossen doen ze het niet
Zwakke punten
Lossen niets op
Waardeloos
Review over Drankgigant.nlVerkeerd pakket geleverd, totaal anders dan besteld. Omruilen kan pas nadat ik mijn pakket teruggestuurd heb. Klantenservice is verschrikkelijk slecht!
Fraud? Or just appalling level of service?
Review over Drankgigant.nlI ordered an item as a Christmas Gift on 23rd December with guaranteed next-day delivery. It is now 4th January and the item has not been received and I have no tracking information. I have contacted DrankGigant directly and they refuse to offer any kind of assistance. I have now raised a dispute with Paypal. Disgusting company.
Komen bestelling niet na
Review over Drankgigant.nlNa bericht versturen krijg ik een mail dat 1 van de producten niet door hun te leveren is. Aangegeven dat dat de reden was bestelling en de rest van bestelling dan ook niet wil. Dat kan niet meer en moet u dus bezorg en retour kosten betalen omdat zij 1 hun website niet fatsoenlijk bijhouden en 2 niet even contact opnemen als ze een deel van bestelling toch niet hebben.
Top service
Review over TopdrinksBetrouwbare service en kwaliteit. Levering op tijd. Prima online verkoop.
Sterke punten
Groot assortiment
Snelle levering
Oplichtersbende en een grote interne chaos
Review over WijnvoordeelHad in juli 2020 twee doosjes wijn besteld en deze met Paypal betaald. Bedrag was keurig van mijn Paypal rekening afgeschreven. Dagenlang zitten wachten en meerdere keren telefonisch contact gehad over de levering. Wij voordeel claimde dat de betaling door Paypal niet was ontvangen. Uiteindelijk de bestelling ontvangen nadat betaling toch was aangetroffen. Een negatief review met uitgebreide beschrijving van mijn ervaringen op trust pilot geplaatst. Nu ruim een jaar later kont wijnvoordeel weer in de lucht met het oude verhaal dat de Paypal betaling in 2929 nooit was ontvangen. Opnieuw in mijn Paypal administratie gedoken om het betalingsbewijs en de afboeking te zoeken. Deze opnieuw met een zure mail naar Wijnvoordeel gestuurd. Ben benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen. Ik heb Wijnvoordeel als leverancier geroyeerd. Kan me niet voorstellen dat de ze bestelling in juli 2020 verzonden kon worden zonder ontvangst van mijn betaling.
Sterke punten
Kan niets bedenken
Zwakke punten
Chaotische interne organisatie.
Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar.
Review over Distilleerderij de BronckhorstOnline bestel-ervaring.
Op 5 augustus een fles DaHomey besteld en betaald. Ik wilde de fles graag ophalen, daarvoor moest je bellen. Gebeld en het bleek dat het product voorlopig niet leverbaar was. Dat stond en staat niet op de site! Twee dagen later kreeg ik een certificaat. Een paar weken later nog maar eens gebeld; nog steeds leveringsproblemen.
De afspraak met de medisch specialist die ik de fles wilde schenken heb ik verzet naar eind september. Toen bleek de whisky nog niet leverbaar, mogelijk pas november of december! Het telefoongesprek verliep hoogst onaangenaam; dhr. Legters gaf geen enkele blijk van klantvriendelijkheid. Toen ik aangaf dat ik mijn geld terug wilde, was de enig zekere manier om in persoon bij hem thuis het certificaat (volgens Legters een wettig betaalmiddel..) in te ruilen voor de aankoopprijs.
Zwakke punten
Klantonvriendelijk, afspraken niet nakomen en gebrek aan transparantie inzake de levering.
Scammers
Review over WijnvoordeelAfter 2 years sends incasso bureau with extra payment. I was called by the phone and offered wine with a discount. Never received anything. Never again from this company !!
Service
Review over Slijterij LeidenNa een kort bericht via email, direct geholpen met mijn vraag vanuit Limburg.
Top Marcel
Sterke punten
Snelle reactie
te vaak zure fles
Review over WijnvoordeelHoe kun je zulke bekroonde wijn voor weinig geld krijgen? Ik heb een idee: de wijn wordt eerst via de normale kanalen uitgezet maar het blijkt -vooral in restaurants- dat er vaak een slechte fles bij zit. Maximaal is dit voor jonge wijn 1 op de 24 slecht, bij oudere 1 op 12. De sommelier zal om problemen te voorkomen een andere wijn in zijn lijst opnemen. En zo resteert een overschot aan dergelijke wijn die voor weinig verkocht wordt.
Sterke punten
hele goede etiketten met af en toe pareltjes
Zwakke punten
onacceptabel aantal slechte flessen Geen zin om steeds te moeten reclameren Bovendien als zestiger die wijn drinkt sinds 1970 ben ik niet gediend van belerend commentaar
bedankt!
Review over DirckIIIOntving vandaag mijn bestelde 4 dozen alc.vrije wijn. Ook een kaart met: Goedendag, fijne paasdagen gewenst. Mvg, Simon.
Wat een prachtige gebaar van één van jullie medewerkers. Ik wil graag eveneens de wensen aan Simon overbrengen en hem goede en fijne Paasdagen toewensen. Zouden jullie dit aan hem willen doorgeven.
met vriendelijke (Paas)groet,
Piet Mulder
Wij gaan wel naar duitsland scheelt heel veel en dan nemen we gelijk heerlijke wijntjes en silberling,dan nog even tanken en je hebt al veel verdient.
Review over Slijterij 't BockjeGeen idee
Sterke punten
Heel weinig
Zwakke punten
Jullie kunnen dat niet helpen,neem die schrapers uit Den Haag maar eens bij de lurfen.
Waardeloze service. Leveren niet, maar brengen wel extra kosten in rekening
Review over Drankgigant.nlIk heb zelden in mijn leven zulke slechte service ervaren.
Ik had een bestelling geplaatst bij Drankgigang.nl
Hiervan is een deel niet aangekomen. Daarbij is later gemeld dat er iets stuk of misgegaan was tijdens het transport.
Heel vervelend, want ik had op die bestelling gerekend. En pas een hele poos later hebben zij dat toegestuurd....
Dat deel van de bestelling is echter nooit aangekomen. Ik trof een briefje dat de bezorger was geweest. Mogelijk de bel niet gehoord...mogelijk is hij nooit met het pakket daar geweest...ik was in ieder geval thuis.
Normaliter wordt het of bij buren afgegeven of de volgende dag opnieuw aangeboden.
Dit keer niet. Nu ging het na 1 poging direct naar een afhaalpunt. Als ik iets wilde afhalen, had ik het niet online besteld...
Nog voordat ik het kon ophalen, moest ons hele gezing in quarantaine vanwege een positieve besmetting.
Na ongeveer een week werd er een bericht gestuurd dat het pakket teruggaat. Waarop Drankgigant doodleuk een e-mail stuurt dat ze nu bezorgkosten in rekening zullen brengen a 6,90 euro.
Daarop heb ik contact met ze opgenomen en de situatie toegelicht.
Met daarbij natuurlijk ook de verontwaardiging dat zij - buiten mijn schuld - in eerste instantie niet hebben geleverd wat ze beloven. En pas veel later de andere helft ook niet is aangekomen bij mij.
En in plaats van excuses, compenstatie, tegemoetkoming, of iets... ze ook gewoon kosten in rekening brengen.
Dit gaat m.i. ieder fatsoen te buiten.
Na veelvuldig contact gaan ze niet in op de kwestie, enkel dat het procedure is bezorskosten in rekneing te brengen.
Bijzonder...je levert niet, maakt geen excuses, maar brengt ook nog eens extra kosten in rekening.
Ik kan dan ook niemand aanraden om ooit een aankoop te doen hier. Bepaalde dingen zullen misschien iets goedkoper zijn dan een andere directe concurrent. Maar uiteindelijk kom je bedrogen uit, je spullen worden niet op tijd geleverd EN je bent duurder uit.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte service, te late en onvolledige levering, brengen extra (verzend)kosten in rekening, ondanks hun eigen fouten
Geen klantenservice klant is echt geen koning als dat ze beweren
Review over Drankgigant.nlKoop niks bij deze zaak zeer slechte klantenservice. Flessen die beschadigd zijn worden niet omgeruild . Dus als je hobby whisky verzamelen is verwacht dan niet dat ze deze omruilen. Ook komen ze je niet tegemoet. Flessen die niet te leveren zijn worden ook niet geblokkeerd op de web site dus geld retour maar omdat je dan onder de 150 euro komt wel verzendkosten er afhalen.
Sterke punten
Geld uit je zak kloppen
Zwakke punten
Klantenservice eigen totaal geen service
Hellemaal top
Review over DrankdozijnEerste keer besteld helemaal top goede service en bezorgd in stevige doos kijk al uit naar volgende nesteling
Sterke punten
Prijs service
Zwakke punten
?
Voor mij NOOIT meer! Slecht bedrijf met een nog slechtere (klanten)service!!!
Review over Drankgigant.nlAfgelopen zondag via de site een verjaarsdagkado voor iemand uitgezocht en dit zou dinsdags worden bezorgd. Dit ook in het opmerkingenveld weergegeven en ook nog een email nagestuurd dat het dinsdag op de verjaardag bezorgd moet worden.
Maandag aan het eind van de dag ontvang ik pas een email dat het product niet meer op voorraad is en pas dinsdag weer binnenkomt. Dit stond niet vermeld op de site en ook nu nog staat het gewoon voorradig en dat het de volgende dag al bezorgd wordt. Geen excuses alleen de mededeling dat het alsnog bezorgd wordt als het product weer binnen is.
Door de late reactie van de klantenservice, die niet of nauwelijks bereikbaar zijn, kon ik ook niets anders meer tijdig laten bezorgen. Op mijn mail om opheldering ontvang ik verder ook geen enkele reactie. Uiteindelijk zelf maar weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice (half uur in de wacht gehangen) en de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggeeist. Dit duurt een dag of 5....
Mensen denk goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat, want je bent hier geen klant maar een nummer!!!
Klantservice is om te huilen als er iets mis is met de wijn
Review over Perfectewijn.nlGisteren een fles van 19,95 open gemaakt (Chamonix) en door de gootsteen gespoeld. De wijn uit 2015 had kurk en smaakte naar overjarige sherry. Snel nog een tweede fles opengemaakt, was ook niet te drinken. De wijn is gekocht in maart 2020 en daarom zegt Perfecte wijn dat ze niets kunnen doen; dan moet je de wijn binnen twee maanden na aankoop openmaken, en binnen zeven dagen na openmaken voor driekwart vol terug sturen...Met angst en beven ga ik de komende weken de andere vier flessen die ik nog heb, proberen....
Als je dit soort voorwaarden hanteert, is de service aan de klant wel heel minimaal. Ik ga er in ieder geval niets meer kopen.
De naam kan worden veranderd in niet-perfecte wijn.nl
Zwakke punten
Klantservice is om te huilen..
Weken aan het wachten op geld retour
Review over Whisky.nl24 december Whiskey besteld, en afgeleverd op een post.nl punt 101 km verderop. pakket retour afzender gegaan maar tot op heden geen geld terug. als je belt word er verteld dat ze je niet kunnen helpen en maar moet mailen, op de mail krijg je constant hetzelfdde antwoord. te belachelijk voor woorden, bespaar jezelf een hoop gedoe en bestel hier niet
Zeer slechte zaak
Review over Whisky.nlJohnny walker pakket besteld dat niet aan verwachting voldeed.
Glas kapot, dus mail gestuurd met verzoek of het pakket retour kon.
Zeer brutale mail terugontvangen
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Slechte communicatie, onbeschoft
Slechte service!
Review over Drankgigant.nlMijn bestelling bedroeg 30 flessen Martini en 2 flessen alcholvrije prosecco. Deze bestelling direct betaald met IDEAL. Dezelfde dag ontving ik een bevestiging dat de 30 flessen verstuurd zouden worden, maar ik zou een credit krijgen voor de overige 2 flessen want die waren niet voorradig. Ik heb meteen geantwoord dat ik dan graag een alternatief voor die twee flessen zou willen ontvangen, maar dat ik niet akkoord ging met een credit. Dit kon niet. De credit was al aangemaakt en daarom niet te wijzigen. Nogmaals aangegeven dat ik de bestelling graag in 1x geleverd wilde hebben, want anders zou ik voor die twee flessen bezorgkosten moeten betalen terwijl ik toch echt alles in 1 bestelling had geplaatst en daarmee ruim boven de 150 euro uitkwam en dus geen bezorgkosten hoefde te betalen. Dit kon niet. Het enige wat ze mij wilde aanbieden was een korting van 50% op de bezorgkosten van de twee flessen die zij niet geleverd hadden. Slechte service, gemiste kans want ik koop hier nooit meer!
Sterke punten
Sorry, maar met z'n slechte service en klantvriendelijkheid zie ik de sterke punten niet meer.
Zwakke punten
Slechte service.
Klant onvriendelijk in het kwadraat
Review over Drankgigant.nlBestelling geplaatst en betaald. Bleek een fles whiskey niet meer leverbaar te zijn. Of ik deze fles wilde annuleren. Dit wilde ik niet, had hem niet voor niks besteld. Moest ik ineens 6,95 verzendkosten betalen. Zei toen dat het niet mijn keuze was om die fles niet te leveren maar moest en zou die verzendkosten betalen. Hele bestelling geannuleerd. Koop nooit meer bij hun. Heb bij drankdozijn hetzelfde meegemaakt, geen probleem, werd gewoon geleverd zonder verzendkosten.
Sterke punten
Kan geen sterke punten ontdekken
Zwakke punten
Klantvriendelijkheid, mailcontact
Superkeuze
Review over Drankgigant.nlNaast concurrerend (heel behoorlijke prijzen) een grote keuze aan dranken die je elders niet of na lang zoeken aantreft. Verzending boven â¬75 is gratis.
Sterke punten
Assortiment; snelle bezorging.